دانلود بازی جی تی ای وی برای اندروید [ GTA V برای اندروید را به صورت صد درصد تضمینی دانلود کنید ]

لینک دانلود بازی جی تی ای 7 برای اندروید (GTA V)   + آموزش نصب در پایین مطلب موجود است

(برای اجرای بدون مشکل حتما پست را تا اخر مطالعه کنید )

 

GTA V یا بازی جی تی ای وی برای اندروید نام یک بازی بی نظیر و فوق العاده در سبک بازی های اکشن است که به تازگی توسط دانلودی ها به صورت کاملا واقعی برای اندروید منتشر شده  و با کیفیت بی نقص و کاملا شبیه به نسخه PC  آن  ، توانسته رکورد بازار دانلود بازی اندروید را در هم بشکند و آماری عجیب و غریب از خود به جای بگذارد ! 

بازی های دیگری دانلود کنید ! دانلود بازی اندروید جدید

پس از گذشت چند دقیقه از انتشار برای اندروید  :عنوان  grand theft auto v  توانست  به پر فروش ترین بازی آمریکا بدل شود و اکنون نیز ، همچنان در صدر بهترین بازی های اندروید است و هیچ شرکت بازیسازی ، توانایی رقابت با آن را ندارد ! همین چیز هاست که باعث شده راک استار گیمز را به عنوان بهترین استودیو بازیسازی موجود در جهان بشناسیم ! 

 

بازی فوق العاده دیگری بازی کنید :  دانلود بازی جی تی ای 5 برای اندروید با دیتا

 

بازی جی تی آی وی برای اندروید بدون دیتا : آیا ممکن است ؟

پس از شبیه سازی بازی های دیگری مثل bully  و … برای این پلتفرم ، در نهایت بازی جی تی ای وی برای اندروید رایگان  منتشر شد و رکورد شکنی بسیار عجیبی را در دنیا رقم زد !

اینبار با نسخه دیگری از شاهکار خود با نام GTA V  ، که لرزه بر تن رقیبان می اندازد و دست رقابت را بر همگان تنگ کرده و بعید به نظر میرسد کسی بتواند با آن رقابت کند ! 

GTA V برای موبایل : حجم کامل بازی چقدر است ؟

معمولا انتظار میرود بازی های سبک شوتر و جهان باز ، مخصوصا بهترین بازی اکشن در حال حاضر که جی تی آی وی نام دارد ، در ورژن مخصوص اندروید آن نیز دارای حجم بسیار بالا و سنگینی داشته و فشار زیادی را نیز به   موبایل شما وارد کند !

اماااااا : اصلا اینطور نیست ! تعجب نکنید . احتمالا تا الان فکر میکردید دانلود بازی جی تی ای وی برای اندروید با دیتا همراه است اما  شما راک استار را هنوز نشناخته اید ! 

راک استار به صورت بسیار فوق العاده ای grand theft auto v را برای اندروید بهینه سازی کرده و شما میتوانید بهترین بازی اکشن دنیا را ، تنها با حجم 443 مگابایت تجربه کنید ! این ینی بازی جی تی ای v برای اندروید بدون دیتا با حجم کم !  واقعا فوق العاده است .

 

این شرکت بازیسازی ، در گذشته بازی های فوق العاده دیگری که به خودی خود جزو بهترین گیم های موجود اندروید و بازی شبیه جی تی ای 5 است  مانند بازی جی تی ای در مدرسه اندروید را منتشر کرد که توانست طرفداران بسیار زیاد و رکورد شکنی به ثبت برساند ! 

گیم پلی gta v برای اندروید : وقتی شناسایی واقعیت سخت میشود !

تاحالا  بازی نصب کرده اید که پس از ورود به آن ، از شوک به نزدیک سکته بروید ؟! من به شما میگویم : قطعا خیر ! زیرا تا به الان وارد هیچ گیمی نشده اید که تک تک ریز  جزییات جهان واقعی را شبیه سازی کرده و طوری طراحی کرده باشد که شما در اولین نگاه ، هیچ گونه تفاوتی با فضای واقعی نبینید . 

 

پس از نصب بازی جی تی ای وی برای موبایل خود ، شما وارد دنیایی زنده و کاملا چشم نواز خواهید شد که لکنت بر زبانتان خواهد انداخت . 

تاحالا دوست داشته اید سوار هر ماشینی که دوست دارید بشوید و کنترل آن را در دست بگیرید ؟ gta v دارای انواع خودروهای متنوع و فوق العاده از هر شرکتی است که فکرش را بکنید ! bmw  ، فراری ، لامبورگینی ، هیوندای و … تنها بخش بسیار کوچکی از این محیط بسیار بزرگ میباشد . 

به خرید اسلحه رفته و مانند یک شهروند شرور ، هر فردی را مورد ضرب و شتم قرار دهید (البته سعی کنید آدم خوبی باشید XD) از دست ماموران پلیس فرار کرده و به جای امنی پناه ببرید . (نمیخواهید که سوراخ سوراخ شوید ؟ LOOL)

مراحل بازی را پشت سر هم به پایان برسانید و با داستان 3 دوست مواجه شوید !

کیفیت گرافیکی بازی جی تی ای وی برای اندروید چقدر است ؟

بازی دارای گرافیک بسیار بالایی میباشد به طوری که وقتی درون بازی هستید احساس میکنید در دنیای واقعی درحال زندگی هستید ! شما با بازی جی تی ای وی برای موبایل  وارد دنیایی بی کران با سرشار از افکت ها و جلوه های متنوع خواهید شد که لذت یک زندگی مجازی را به صورت کامل به شما انتقال خواهد داد ! 

با صداگذاری های حرفه ای بازی  که به صورت بی نظیری طراحی شده اند ، ممکن است گاهی دچار خطا شده و محیط بازی را با محیط واقعی اشتباه بگیرید !  

شخصیت های بازی جی تی ای وی چه کسانی هستند ؟

gta v برای اندروید ، شمارا در شخصبت های داستانی مختلفی قرار خواهد داد که همین باعث افزایش تنوع پذیری بازی شده  ، و شمارا ساعت های بسیار طولانی ، سرگرم خواهد ساخت  ! گرافیک فوق العاده بازی باعث شده میلیون ها کاربر مختلف از سرتاسر جان ، به سمت آن حمله ور شده و به سرعت رکورد دانلود بازی در گوگل پلی را بشکند . 

 بازی دارای 3 شخصیت با داستان های متنوع هست که شما نوبتی باید ماموریت های آنان را انجام داده تا کار خود را به سرانجام برسانند . شما با دانلود gta v در سه نقش زیر بازی خواهید کرد :

شخصیت اول بازی : مایکل است که شما میتوانید روی نقشه با علامت M ، ماموریت های مخصوص آن را مشاهده نمایید  .

شخصبت دوم بازی : فرانکلین است که با سر زدن به نقشه ، و رفتن به سمت علامت F  میتوانید ماموریت های اورا انجام دهید .

شخصیت سوم بازی :  ترور است که ماموریت های این شخصیت نیز روی نقشه با علامت T   مشخص است .

برخی از ویژگی های بازی 

  • گرافیک بسیار بالا و فوق العاده
  • سبک اکشن و بی نظیر
  • وجود 3 شخصیت با داستان های متنوع
  • داستان فوق العاده بازی
  • محیطی بسیار طبیعی
  • سخت شدن تدریجی بازی
  • انواع ماموریت های جذاب
  • امکان بازی در حالت اول شخص
  • انواع اسلحه های بازی
  • امکان پرواز با هواپیما و هلیکوپتر
  • صداگذاری عالی

 

 

آموزش دانلود بازی جی تی ای وی برای اندروید (صد درصد تضمینی)

خب رسیدیم به بخش آموزش دانلود جی تی ای v برای اندروید ، بدون هیچ حرف اضافه ای میریم سر اصل مطلب …

 

پبش نیاز انجام عملیات نصب بازی gta v برای اندروید  چیست ؟ 

  • یک گوشی پرچمدار قدرتمند
  • دانلود فایل نصبی از دانلودی ها

آموزش دانلود جی تی ای v برای اندروید :

اولین مرحله مورد نیاز شما برای نصب بازی gta v موبایل ، دریافت فایل نصبی آن است که در دانلودی ها ، میتوانید  فایل نصبی بدون دیتای بازی را که در دسترس شما قرار داده ایم را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید ، سپس اقدام به نصب آن کنید .

حداقل سخت افزار گوشی من باید چقدر باشد ؟

همین اول به شما بگوییم که اگر دارای یک گوشی قدیمی و ضعیف هستید ، باید قید این بازی را به طور کامل بزنید و بروید سراغ  جی تی ای 5  ! چون این بازی بسیار فشار زیادی به تلفن همراه شما میاورد به دلیل اینکه دارای گرافیک بسیار بالا و جزییات محیطی بسیاری میباشد ! پس در کل اگر دارای یک گوشی پرچم دار قدرتمند نیستید باید کاملا این گیم را به فراموشی بسپرید !

 

توجه کنید که : بازی به صورت رسمی توسط استودیو بازیسازی راک استار گیمز منتشر نشده و دارای بهینه سازی ضعیفی است به همین دلیل اجرای آن روی اکثر گوشی ها ممکن نمیباشد !

و امااا …

چگونگی نصب و اجرای بازی جی تی ای وی روی اندروید :

ابتدا فایل نصبی بازی را ازهمین  صفحه در باکس دانلود  دریافت کنید (حجم آن 443 مگابایت میباشد) ، سپس اقدام به نصب آن نمایید 2 – بازی را اجرا کرده و منتظر لود بازی باشید 3 – وقتی صفحه زیر را مشاهده کردید روی گزینه راست در پایین صفحه کلیک کنید .

 

دانلود بازی جی تی آی وی برای اندروید [ GTA V برای اندروید را به صورت صد درصد تضمینی دانلود کنید ]

سپس کمی منتظر بمانید تا با تبلیغی که نمایش داده میشود روبرو شوید ، منتظر اتمام آن بمانید . سپس روی ضربدر بالای صفحه سمت راست کلیک کنید . در نهایت وارد بازی میشوید ! به همین سادگی ! شما توانستید با این آموزش در نهایت این گیم فوق العاده را روی موبایل خود نیز اجرا کنید !